ניקוי שטיחים בהרצליה

לא משנה איזה שטיח יש ברשותכם, לא משנה כמה הוא עלה לכם, במידה והשטיח התלכלך ואתם כמובן לא רוצים לזרוק אותו לפח כל כך מהר, אחד הדברים שחשוב לעשות זה לדאוג לניקוי מקצועי של השטיח על ידי חברה שיש לה ניסיון ומקצועיות בתחום. חברת שלמה ניקוי שטיחים, הינה אחת החברות המובילות בארץ לניקוי שטיחים.

החברה עצמה פועלת בפריסה ארצית, וניתן לקבל שירות בכל עיר. כך לדוגמא, החברה מעניקה שירות גם בעיר הרצליה. ניקוי שטיחים בהרצליה, מתבצע על ידי הצוותים המקצועיים של חברת שלמה ניקוי שטיחים. יש כמה אפשרויות עבור מתן שירות של ניקוי שטיחים מקצועי בהרצליה, והשירות יינתן כמובן בהתאם להמלצת החברה והסכמת הלקוח.

לדוגמא, במידה ויש כתמים קשים על השטיח במקרה שכזה נדרש איסוף שטיחים לניקוי מהבית באזור הרצליה. לעומת זאת, במידה והשטיח במצב טוב יחסית ולא נדרש ניקיון נרחב לשטיח, אז נציגי החברה שמבצעים שירות ניקוי שטיחים באזור הרצליה, יגיעו לבית הלקוח ויבצעו את הניקוי של השטיח באמצעות ציוד מיוחד שלחברה יש.

ניקוי שטיחים בהרצליה עושים רק עם שלמה שטיחים

חברת שלמה ניקוי שטיחים, משתדלת ללכת תמיד לקראת כל לקוח שפונה אליה, כך שמי שזקוק לשירות של ניקוי שטיחים בהרצליה והסביבה, גם אם הוא נמצא ביישוב סמוך להרצליה כדוגמת כפר שמריהו, קיבוץ גליל ים או גם עיר גדולה כדוגמת רעננה, הוא יקבל את השירות הטוב ביותר ונציגי החברה יגיעו אליו עד הבית.

חברת שלמה ניקוי שטיחים הנה בעלת מפעל בו יש את כל הציוד הדרוש לניקוי שטיחים, כך שכל הזמן ולאורך כל השנה, מגיעים לחברה אלפי שטיחים לניקוי שעוברים תהליך ניקוי מסודר מאוד על ידי אנשי המקצוע של החברה שנחשבים לטובים ביותר בתחומם. כך, שכל שטיח שמגיע יוצא מהמפעל כמו חדש ומגיע כמובן חזרה עד לבית הלקוח באמצעות נציגי החברה.

דבר שחשוב לשים אליו לב, מתבטא בעובדה שבמידה ונלקחים השטיחים מבית הלקוח למפעל החברה, יש אחריות מלאה על השטיחים מהרגע שנציגי החברה אוספים אותו. כמו כן, יש כיסוי ביטוחי לכל נזק כזה או אחר שיכול להיגרם לשטיח.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!