ניקוי שטיחים בחדרה

בימינו ניתן למצוא כמעט בכל בית בישראל שטיחים, וילונות, מערכות ישיבה ועוד. כל אחד מפריטי הריהוט שהזכרנו מוסיפים את החן המיוחד לדירה, אך לא ניתן להתעלם שככל שחולף הזמן פרטי הרהיטים שהזכרנו, צוברים אבק ולכלוך והמראה עלול להיפגע עקב בלאי.

אז מה ניתן לעשות?

כיום ברחבי הארץ יש חברות הנותנות שירות של ניקוי שטיחים, תיקון שטיחים, ניקוי וילונות, הרכבת וילונות ועוד. לפי הרשימה שהוצגה ניתן לחשוב שאין חברה שנותנת שירות כל הדברים שהוצגו, אך יש חברה בשם "שלמה ניקוי שטיחים" שעונה לכל הצרכים של הלקוח.

חברת שלמה ניקוי שטיחים הינה חברה לניקוי שטיחים הנמצאת במרכז הארץ ופועלת בפריסה ארצית.

החברה מחזיקה מספר מחלקות כשבכל מחלקה יש בעל מקצוע האחראי על תחום מסוים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודים, תיקון ריפודים, תיקון שטיחים, ניקוי וילונות ועוד.

אם אתם תושבי חדרה והסביבה תוכלו ליצור קשר עם החברה והיא תישלח אליכם לבית או לעסק נציג שירות שיטפל בבעיה שלשמה הוא נקרא. במקרה שיש צורך בתיקון הפריט בחברה, היא תדאג לאיסוף, תיקון והחזרת הפריט לבית או לעסק של הלקוח.

חשוב לציין שכל נושא ההובלה נמצא באחריות החברה ומבוטח לכל בעיה שתיווצר.

מתי כדאי לפנות לבעלי מקצוע?

אין דבר שלא מתלכלך או מעלה אבק, כך גם השטיחים, הווילונות, הספות והריפודים וניתן לנקות אותם עצמאית, אך מה אם אנו לא מצליחים להסיר את הלכלוך? אין מה להילחץ. לשם כך ניתן לפנות לחברות הנותנות שירותי ניקוי ותיקון שטיחים הפועלות בעזרת מכשירים מיוחדים להסרת הלכלוך והחזרת המוצר כמו חדש.

חשוב להיזהר

כמו בכל תחום גם כאן יש בעלי מקצוע שלא בדיוק מבינים את המקצוע ומשתמשים בכל מיני חומרים שעלולים להזיק, לכן כדאי לבדוק למי פונים ועם אילו חומרים ומכשירים החברה, שפונים אליה, מתעסקת.

איסוף שטיחים מאזור חדרה

תושבי חדרה המחפשים שירות של תיקון שטיחים, ניקוי שטיחים מקצועי, ניקוי וילונות ועוד, יוכלו לפנות לחברות מהתחום וכיום רוב החברות גם נותנות שירות של איסוף הפריט מבית הלקוח והחזרתו לאן שהלקוח מבקש.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!