ניקוי שטיחים בכפר סבא

בעבר הרחוק השטיחים היו נמצאים במעט בתים, הרי שהיום ניתן למצוא שטיחים כמעט בכל בית בישראל. השטיח מוסיף חן וממלא את הסלון, בנוסף משרה אווירה חמה ונעימה.

השטיח נועד לשימוש בסלון לימי החורף הקרים, על מנת לתת אווירה חמה בבית. כיום בלא מעט בתים ניתן למצוא שטיחים גם בשאר ימות השנה וזה נובע מכך שכיום יש מגוון רב של שטיחים המיועדים לסלונים, חדרי ילדים, חדרי הורים, חדרי אמבטיה, שטיחי קיר ועוד. בנוסף יש מבחר גדול של עיצובים לשטיחים.

על מנת לשמור על איכות השטיח חשוב לדעת שמומלץ מאוד לשלוח את השטיח לחברה המתמחה בניקוי שטיחים וריפודים.

אם אתם תושבי כפר סבא אנו מציעים לכם שירות של ניקוי שטיחים מקצועי במחירים מפתיעים, התקשרו עכשיו לשלמה ניקוי שטיחים וקבלו הצעת מחיר 077-7296039

ניקוי השטיח בבית או בחברה?

השטיחים צוברים המון אבק ומתלכלכים מאוד מהר מאחר שכל הזמן אנשים הולכים על השטיח ולכן חשוב לנקות את השטיח. יש להקפיד על ניקוי בצורה נכונה מאחר שאם הניקוי לא טוב, השטיח עלול להפיץ ריח רע וגרוע מכך יכול לפתח מחלות אצל האנשים שבקרבת השטיח.

אז מה עושים? יש לנקות את השטיחים והריפודים לעיתים קרובות. כיום יש תכשירים מיוחדים לניקוי שטיחים וריפודים שאותם ניתן למצוא בכל חנות של חומרי ניקוי או בסופרמרקטים שמוכרים בין היתר חומרי ניקוי. חשוב לקנות תכשירים מוכרים. יש לקרוא את ההוראות על גבי התכשיר ולהתחיל עם הניקוי.

חשוב מאוד אחת לתקופה לשלוח את השטיח או הריפוד לניקוי יסודי בחברה מיוחדת שמתמחה בתחום מאחר שיש להם מכונות מיוחדות שמנקות את השטיח ומחזירות אותו למצב של חדש.

ניקוי שטיחים בכפר סבא רק עם שלמה שטיחים

תושבי כפר סבא והסביבה, מומלץ לכם ליצור קשר עם חברת שלמה ניקוי שטיחים. החברה מבצעת ניקוי שטיחים בכפר סבא והסביבה ואיסוף שטיחים לניקוי מכפר סבא והסביבה. מה שטוב בחברה שניתן למצוא מענה לכל בעיה בחברה, כלומר, החברה מחזיקה בעלי מקצוע שכל אחד מומחה לתחום אחר כגון: ניקוי שטיחים, תיקון שטיחים, ניקוי ריפודים, ניקוי ספות ועוד. בנוסף לחברה יש שירות של איסוף השטיח או הריפוד מבית הלקוח לחברה ובחזרה. לשירות האיסוף יש אחריות וביטוח לכל נזק שייגרם למוצר עקב ההובלה.

עם יצירת קשר עם החברה, יישלח נציג ובהתאם לצורך יוחלט על המשך הטיפול, כלומר, יבוצע ניקוי בבית הלקוח ואם יש צורך גם בתיקון והדבר נעשה רק בחברה, השטיח או הריפוד יישלחו לחברה ובתום הטיפול יוחזרו לבית הלקוח.

בפניה לחברת שלמה ניקוי שטיחים תשלמו על ניקוי ותקבלו שטיח כמו חדש.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!