תיקון שטיחים בנתניה

תיקון שטיחים בנתניה – זה שלמה ניקוי שטיחים!

 

אתם גרים בנתניה או בסביבת העיר? יש לכם בבית שטיח איכותי? עבודת יד או מכונה? פרסי או אפגאני? יקר כספית או סנטימנטלית? יכול להיות שגם לכם נקרע השטיח, נפרם, קיבל כתם חריף שלא יורד בשום צורה, או נפגע בכל דרך דומה אחרת. אתם צריכים שירות של תיקון שטיחים בנתניה! חברת שלמה ניקוי שטיחים מבצעת עבורכם תיקון שטיחים בנתניה, ומחזירה לכם את השטיח שלכם למצב חדש, נקי ויפהפה, ממש כמו בעבר. לא משנה איזה שטיח יש לכם, מה גודלו וממה הוא עשוי, שלמה ניקוי שטיחים יבצעו עבורכם תיקון מקצועי ואיכותי שלו, כך שלא ניתן יהיה לזהות כלל שנעשה בו תיקון כלשהו. שלמה ניקוי שטיחים מציעה לכם את השירות של תיקון שטיחים בנתניה, נוסף לעשרות שירותים דומים אחרים, כמו ניקוי ותיקון של ריפודים, מזרונים, וילונות וכן הלאה.

 

תיקון שטיחים בנתניה

 

תיקון שטיחים בנתניה, הוא עבודה מקצועית, שאותה חשוב לעשות על ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. ומדוע? מכיוון ששטיחים עשויים בסוגי אריגה ייחודיים, עדינים ומקצועיים, וכל שינוי באריגה, או תיקון שאינו מדויק, עלול לגרום לשטיח להיראות לא טבעי, לא חלק ולא יפה כפי שהיה בעבר. לכן, רק תיקון שטיחים מקצועי יכול להחזיר את השטיח למראה הראשוני שלו, ולשוות לו מראה נאה, איכותי ויפהפה ממש כמו לפני שנוצרו הפגמים. תיקון שטיחים בנתניה נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב, על מנת שכל לקוח יוכל להיות בטוח שהשטיח יחזור אליו במראה מושלם.

 

איך מתבצע תיקון שטיחים בנתניה?

 

תיקון שטיחים בנתניה נעשה במספר שלבים, כאשר השלב הראשון הוא אבחון יסודי של השטיח ושל מצבו. הצוות המקצועי של שלמה ניקוי שטיחים בודק, ראשית כל, מאילו חומרים עשוי השטיח, באיזה סוג שטיח מדובר, אלו פגמים יש בו ואיזה סוג תיקון הוא דורש. לאחר מכן ניתן להתאים לכל שטיח את מפרט העבודה המתאים לו, ולבצע את התיקונים על פי הצורך. תיקון שטיחים עשוי לכלול תפירה, אריגה, השלמת חורים, ניקוי יסודי, אשפרה, תפירת שוליים חדשים – פרנזים וכדומה, שחזור שטחים ועוד עשרות סוגים של תיקונים אשר משמעותיים לשלמותו של השטיח ואשר מאפשרים לו לחזור למראה הראשוני והאיכותי שלו.

 

שלמה ניקוי שטיחים

 

חברת שלמה ניקוי שטיחים מתמחה בתיקון שטיחים בנתניה, ומבצעת את התיקונים ברמה גבוהה במיוחד, בזכות צוות איכותי, מיומן ובעל ניסיון רב במיוחד. בחברת שלמה ניקוי שטיחים אתם יכולים להיות בטוחים, שתיהנו מעבודה מקצועית ואיכותית במיוחד, ומשטיח שיחזור אליכם במראה מושלם, כאילו מעולם לא עבר לא נזק ולא תיקון.

 

מחפשים תיקון שטיחים בנתניה, ברמה גבוהה ומקצועית? פנו עוד היום לשלמה ניקוי שטיחים, ותיהנו מעבודה מקצועית במיוחד!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!