תיקון שטיחים בראשון לציון

אם אתם גרים בראשון לציון והשטיח שלכם זקוק לתיקון, אתם מוזמנים לפנות אלינו- שלמה שטיחים

תושבי ראשון לציון! אם השטיח שלכם ניזוק באופן כלשהו, התלכלך בצורה שהתכשירים הביתיים שלכם לא יכולים לעמוד מולה, חברת שלמה ניקוי שטיחים תעמוד בזה במקומכם. כבר שנים ארוכות שאנחנו מעניקים שירות תיקונים לכל סוגי השטיחים ונותנים שירות מקצועי, אדיב ואמין. אתם יכולים לסמוך עלינו, השטיח שלכם בידיים טובות!

תיקון שטיחים- גם בראשון לציון

מטבע הדברים, שטיח שעומד שנים ארוכות בבית ניזוק באופנים מסוימים עם הזמן והנזק יכול להיראות לעין רק אחרי זמן רב, למרות שבעלי הבית ודאי ישתדלו לשמור עליו ולהגן עליו מפני נזקים ופגעים מסוגים שונים. אבל לא רק שטיח שעומד סתם כך עלול להינזק- לפעמים יכולים לקרות אירועים בלתי צפויים שיזיקו לשטיח שלכם. במקרה הטוב, יהיה זה אולי רק קצת קפה שנשפך עליו ובמקרה הפחות טוב, עלולה להיות חלילה הצפה בבית שתגרום נזק רב לשטיח, או שעלולה חלילה לפרוץ שריפה בבית. אחרי אירועים קשים כאלה השטיחים ניזוקים באופן קשה במיוחד ונדרשת עבודה רבה כדי לתקן אותם ולהשיב אותם למצבם המקורי. ישנם מספר שלבים לתיקון שטיחים ודרש ידע מקצועי על מנת לבצע את כולם, לפי הסדר ובשיטות הנכונות שלא יגרמו נזק בלתי הפיך לשטיח. רק חברה מקצועית וותיקה יכולה להעניק שירות כזה, שיטפל בשטיח שלכם באופן הכי טוב שאפשר. חברת שלמה שטיחים היא חברה ותיקה ואמינה ואנו נעשה הכול כדי להשיב לכם שטיח מחודש, נקי, מתוקן ויפיפה- ממש כמו שהיה נראה לפני שנגרם הנזק.

לא כל אחד יכול לתקן שטיח, בטח שלא באופן מקצועי. אנו, בשלמה שטיחים, נטפל בשטיח שלכם כאילו היה שלנו ונחזיר לכם אותו כשהוא מתוקן לחלוטין ונראה חדש לגמרי, כאילו מעולם לא היה בו פגם או כתם. בשלב ראשון, אנו ננקה אותו באופן יסודי ורק אז נפנה לתיקון עצמו- אם נדרשת אריגה מחדש של חלקים שנפרמו או אם הבעיה היא בכלל בבטנה של השטיח. ישנם מקרים בהם נידרש להתחיל קודם בתיקון על מנת שהניקוי לא יזיק יותר לשטיח הפגום. מסיבות אלו נדרש ידע מקצועי נרחב למלאכת תיקון השטיחים. אז אם אתם תושבי ראשון לציון והשטיח שלכם זקוק לטיפול מקצועי במיוחד, שלמה שטיחים היא הכתובת בשבילכם. עומדים מאחורינו המון לקוחות מרוצים שיוכלו לספר לכם ולהמליץ עלינו.

זכרו- אם השטיח שלכם באמת יקר ללבכם, אתם מוכרחים לחפש את המקום שבו תקבלו את השירות והמענה הטוב ביותר לצרכיכם. שלמה שטיחים לשירותכם, גם בראשון לציון.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום, לשאול אותנו את כל השאלות שלכם או להזמין אותנו אליכם לאסוף את השטיח לתיקון.

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!