תיקון שטיחים ברעננה

תיקון שטיחים ברעננה – זה שלמה ניקוי שטיחים!

 

אם גם אתם גרים ברעננה או בסביבתה, ואם גם לכם, כמו למרבית התושבים באזור, יש שטיחים בבית, אתם מכירים בוודאי היטב את החשיבות של תיקון שטיחים ברעננה. חברת שלמה ניקוי שטיחים מבצעת תיקון שטיחים ברעננה לכל סוגי השטיחים, ברמה גבוהה ומקצועית במיוחד, וזהו דבר חשוב ונחוץ מאד. זאת מכיוון, שכל שטיח עלול להיפגם בצורה זו או אחרת, לכל שטיח עלול להיגרם נזק כזה או אחר, וכאשר נזק כלשהו נגרם לשטיח, הוא כבר נראה ישן ולא נעים להשתמש בו. תיקון שטיחים ברעננה מחזיר את הנעורים לכל שטיח – ישן או חדש, פרסי או אפגאני, יוקרתי או פשוט, גדול או קטן. חברת שלמה ניקוי שטיחים מתייחסת לכל שטיח באהבה, ומבצעת את התיקונים הנדרשים מתוך מומחיות וקפדנות יתרה, כדי שהשטיח שלכם יחזור אליכם ממש, אבל ממש כמו חדש.

 

תיקון שטיחים ברעננה

 

אם השטיח שלכם נפגם בצורה זו או אחרת, והחלטתם למסור אותו לתיקון שטיחים ברעננה, חשבו היטב אל מי אתם שולחים את השטיח. תיקון שטיחים ברעננה אינו יכול להיעשות על ידי חובבנים. תיקון שטיחים שאינו מקצועי, לא רק שלא יתקן את השטיחים בצורה טובה, אלא אף עלול לגרום להם לנזק משמעותי, למשל, לגרום לעיוות של השטיח, לגרום לשטיח למרקם גלי ולא נעים, לגרום לדהייה של צבעי השטיח ועוד תקלות רבות מאד. הסיבה היא ששטיחים עשויים מחומרים עדינים מאד, ותיקון שאינו מקצועי פשוט פוגע בהם. לכן, כאשר אתם מבצעים תיקון שטיחים ברעננה, השקיעו בכך את המאמץ, ושלחו את השטיח לתיקון אצל מקצוענים.

 

איך מבצעים תיקון שטיחים ברעננה?

 

אם אתם תוהים איך מבצעים תיקון שטיחים ברעננה, הנה התשובה עבורכם. הצוות של שלמה ניקוי שטיחים מבצע את התיקון בשני שלבים. בשלב הראשון, עורך הצוות אבחון של מצב השטיח ושל הנתונים הבסיסיים שלו. כך, לדוגמא, נבחנים החומרים שהשטיח מורכב מהם, וחומרי הניקוי והתיקון המתאימים לחומרים אלה, וכן סוג הנזקים שנגרמו לשטיח וסוג התיקונים הנדרשים עבורו. רק לאחר האבחון, מתחיל הצוות לבצע את התיקון עצמו, אשר כולל חיזוק צבעים, שחזורים שונים, תפירה ורקמה, אשפרה ועוד, ובמרבית המקרים גם ניקוי יסודי ומלא של השטיח, למראה רענן וחדש.

 

שלמה ניקוי שטיחים

 

חברת שלמה ניקוי שטיחים היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום של תיקון שטיחים ברעננה. כאשר אתם מוסרים שטיח לתיקון אצל שלמה ניקוי שטיחים, אתם יכולים להיות בטוחים שהשטיח שלכם בידיים טובות, ושהוא יחזור אליכם נקי, מתוקן ויפהפה, בדיוק כפי שהיה כאשר עדיין היה חדש, בטרם נוצרו בו הפגמים. שלמה ניקוי שטיחים – המומחים בתיקון שטיחים ברעננה.

רוצים תיקון שטיחים ברעננה? בואו ליהנות מן השירות המקצועי והאיכותי של שלמה ניקוי שטיחים!       077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!