תיקון שטיחים בתל אביב

תל אביבים יקרים, השטיחים שלכם בידיים טובות. אם אתם זקוקים לתיקון שטיחים- שלמה שטיחים כאן עבורכם

האבק, הלחות, החום, הצפיפות… תל אביב בהחלט מספקת אתגרים לא קלים עבור התושבים שלה, אך האתגרים הללו רצויים בהחלט. לפעמים, תנאי האקלים של תל אביב עלולים להזיק לחפצים מסוימים, ביניהם שטיחים. ובכן, תושבי תל אביב, חברת שלמה שטיחים תשמח להעניק לכם שירות תיקון שטיחים אדיב, מקצועי ואמין.

שלמה שטיחים- הכי טוב שיש, באחריות!

שטיחים הם בדרך כלל פריטי עיצוב יקרים, ודאי כאשר מדובר בשטיחים פרסיים או אפגאניים הארוגים באריגת יד ונעשים ממש במלאכת מחשבת. אך הערך של השטיחים איננו רק כספי. יש להם עבור בעליהם גם ערך סנטימנטלי לא פחות חשוב, כיוון שהם מפארים את הבית ובלעדיהם הבית נראה מיותם וקודר. כאשר השטיח ניזוק, גם אם מדובר בנזק הכי קל ובטח כאשר מדובר בנזק רציני כמו אחרי הצפה בבית או שריפה שפרצה בו חלילה, נדרש תיקון מקצועי אשר ישיב את השטיח לקדמותו. לא כל אחד מסוגל לבצע את עבודת תיקון השטיחים, כיוון שהיא מסובכת מכפי שנראה כלפי חוץ. ברבים מן המקרים יש צורך בתיקון ידני, כפי שהשטיח עצמו נארג ביד. לכן, לעבודה זו נדרשת חברה ותיקה ומקצועית שתבצע את התיקון. חברת שלמה שטיחים מבצעת תיקונים כאלו בצורה הטובה ביותר והתוצאות מדברות בעד עצמן.

עבודת תיקון השטיחים איננה עבודה פשוטה כלל וכלל והיא דורשת ידע מקצועי נרחב במיוחד. למשל, בדרך כלל סדר הפעולות של תיקון שטיחים הוא כזה- קודם כל מנקים את השטיח ביסודיות ורק אחר כך מתפנים לתיקון הנזק עצמו- בין אם מדובר בשחזור קטעים קרועים, מילוי, תיקון בטנת השטיח אם נפגמה וכולי. אבל ישנם מקרים אחרים בהם ניקוי השטיח לפני התיקון עלול להזיק לו הרבה יותר, כיוון שהבעיה חמורה מדי. לכן יש קודם כל לתקן ורק בסיום העבודה לנקות לגמרי את השטיח. אנו מעניקים שירות תיקון שטיחים בתל אביב, לכל מי שזקוק לעזרה עם שטיח שנפגע. חברת שלמה שטיחים היא חברה ותיקה ומקצועית, אנו מחזיקים עובדים מיומנים אשר מטפלים בכל שטיח בצורה מדויקת ועדינה. אין ללקוח מה לדאוג, השטיח בידיים הכי טובות שיכולות להיות. אנו נשיב אליכם את השטיח כאילו מעולם לא היה בו כתם, נזק או פגם קטנטן ואתם תשכחו שאי פעם מסרתם את השטיח לתיקון.

אם כן, תושבי תל אביב יכולים להיות שקטים בנוגע לשטיחים. יש מי שיטפל בהם על הצד הטוב ביותר.

אתם מוזמנים בשמחה ליצור עמנו קשר עוד היום. שאלו אותנו כל שאלה שיש לכם ואנו נענה ברצון, או הזמינו אותנו לאסוף את השטיח שלכם. אנחנו כבר נדאג לו…

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!