אודות שלמה שטיחים

שלמה ניקוי שטיחים היא חברה שנוסדה עוד בשנת 1946 כשנתיים לפני קום המדינה, במקור שלה החברה נוסדה בעיר ירושלים על ידי שלמה בן בסט במשך השנים החברה התפתחה וגדלה והחלה להעניק שירותים כלל ארציים כאשר הסניף המרכזי שלה עבר לראשון לציון שם היא הוא נמצא עד עצם היום הזה.

שלמה בן בסט הוא בן ממשיך לאב שעסק בניקוי ואריגת שטיחים בעיר מרקש שבמרוקו, בצעירותו נהג שלמה לבקר את אביו בחנות השטיחים ולאט לאט נכנס בעצמו לתחום עד אשר המשפחה עלתה לארץ כשהוא בן 13 בלבד, בארץ אביו של שלמה נטש את תחום ניקוי ואריגת השטיחים ועבד בכל עבודת כפיים שהזדמנה לו רק בכדי לפרנס את המשפחה מרובת הילדים, בגיל 15 החל שלמה בעבודות ניקוי ואריגת שטיחים עבור משפחות אמידות בעיר ובגיל 17 כבר פתח את העסק שנקרא גם על שמו "שלמה שטיחים".

שלמה ניהל את חברת הניקוי והתיקון של השטיחים במשך 40 שנה ובשנת 1986 העביר את העסק לשני בניו יהודה, ושמשון בן בסט אשר מנהלים בהצלחה רבה את החברה עד עצם היום הזה.

היתרון הגדול ביותר של חברת "שלמה שטיחים" הוא כי החברה מנוהלת במשך שנים על ידי המשפחה בלבד, העובדים של החברה הם הבני דודים, האחים והילדים של משפחת בן בסט ובמשך כל השנים האלו כל הניסיון, הידע והמקצועיות עברו מדור לדור כך שכל עובד בשלמה שטיחים מרגיש כי העסק הוא חלק ממנו והרמה של העבודה שמתבצעת היא בהתאם לכך.

שלמה ניקוי שטיחים היא חברה המתעסקת בניקוי שטיחים, תיקון שטיחים באמצעות אריגה ידנית, ניקוי ותיקון של ספות, ריפודים, מזרונים ווילונות, אנחנו יושבים בעיר ראשון לציון, רחוב דוד פנקס 7 ועונים לטלפון שהוא: 077-7296039

החברה דואגת לאסוף את השטיח, הספה, הריפוד או המזרון מבית הלקוח בין הוא מתגורר בתל אביב הוא בקיבוץ עין זיוון, אנחנו מעניקים שירותים כלל ארציים לכל יישוב ועיר בארץ ישראל.

 

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!