טיפים לניקוי שטיחים בבית

הילד שוב נכנס עם בוץ הביתה ודרך על השטיח? מה עושים כשלבעלי החיים בבית יש בעיות נשירה שממלאות את כל השטיח בשיער? כאן נקבץ עבורכם מספר רעיונות שיעזרו לכם בניקוי השטיח בבית לפני שמחליטים לשלוח אותו לניקוי בחברת ניקוי שטיחים.

מה עושים כששעווה מטפטפת על השטיח?

בעת הדלקת נרות יש תרחיש אחד מוכר שכל אחד ניקוי שטיחים בביתחווה מדי פעם והוא: טפטוף שעווה על השטיח. אך עם זאת אין מה לדאוג, יש לזה פתרון שיחזיר את המצב לקדמותו.

יש לגרד את השעווה היבשה וכדי להוריד את שאר השעווה שנותרה על השטיח, יש לשים קוביות קרח שיקשיחו את השעווה ויהיה ניתן לשבור אותה בקלות.

השטיח מלא בשיער של חיות המחמד, מה עושים?

ניתן להיעזר בשואב אבק אבל יש לדעת שלנשירה של בעלי חיים זה לא תמיד הכי עוזר. מומלץ להשתמש במגב או במטאטא בעל שערות גומי שמקל על איסוף השערות.

מה עושים כשנשפך רוטב על השטיח?

אתם יושבים בסלון, אוכלים תוך כדי צפייה בטלוויזיה ושוב זה קורה, רוטב נשפך על השטיח. יש פתרון פשוט שמצריך אבקת סודה לשתייה וחומר להמסת לכלוך שאינו מצריך מים.

ראשית כל, יש לגרד את הרוטב שטרם נספג. לאחר מכן יש לפזר אבקת סודה לשתייה ונותנים לה לשהות על הכתם כרבע שעה ואחר כך יש להתיז על הכתם חומר ממיס לכלוך שלא מצריך שימוש במים ויש לשטוף במים ולבסוף לנגב בעזרת מטלית יבשה.

פתרונות ניקוי למצבים שונים

אם השטיח התלכלך משוקולד הפתרון הוא: לקחת כוס מים מהולה בנוזל למדיח כלים ולשים על הכתם ולשפשף היטב.

לכתמי משקאות או בוץ ניתן להיעזר בחומץ ושפשוף בעזרת מטלית.

למי שאין זמן וכוחות להתעסק עם ניקוי השטיח, יוכל לשלוח את השטיח לחברת ניקוי שטיחים. ניתן ליצור קשר עם חברת שלמה ניקוי שטיחים שעובדת בפריסה ארצית ותשמח לעמוד לרשותכם.

חברת שלמה ניקוי שטיחים מציעה ללקוחות את השירותים הבאים: ניקוי שטיחים, ניקוי וילונות, תיקון שטיחים, ניקוי ספות, שירותי איסוף והחזרה לפי בקשת הלקוח ועוד.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!