ניקוי ספות במקום קניית ספה חדשה

ניקוי ספות הוא תנאי בסיסי למראה ספה רענן ונקי. כדי לשמור על הספה שלכם במצב אופטימאלי תוכלו לבצע ניקיון בעצמכם על בסיס שבועי וניקיון מקצועי על בסיס תקופתי. אם מקפידים לעשות ניקוי נכון אפשר ליהנות מהספה למשך שנים רבות ואין צורך למהר ולרכוש ספה חדשה.

כיצד ספות מתלכלכות

בישראל אנו עדים למזג אוויר שיש בו סופות אבק וחול, במיוחד בשנים האחרונות. משום כך הריפודים בבית רגישים ללכלוך ועלולים לשנות את הברק ואת הצבע המקורי שלהם. על ספות מכל הסוגים יכול להצטבר לכלוך מסוגים שונים:

  • לכלוך מוצק – כגון עלים, פקקים של בקבוקים, טושים ועוד. אם לא מסירים אותם בזמן הם עלולים להשאיר כתמים על הספה לתמיד. לכן יש להקפיד ולשאוב את הספה מדי שבוע ולהסיר את הלכלוך המוצק.
  • כתמים – אלה עלולים להצטבר בגלל שנשפך על הריפוד נוזל שאינו מים, ואף מכתמי זיעה. יש אפשרות להסיר את הכתמים באופן אישי בתהליך שיוסבר להלן. עם זאת, במידה ולא הצלחתם להסיר את הכתם מומלץ להזמין ניקוי ספות מקצועי.

כיצד יש לנקות ספות

כאשר אנו באים לשמור על ניקיון הספות בבית יש אפשרות לעשות זאת בכמה דרכים:

  1. שאיבה – יש להקפיד ולשאוב את הספה פעם בשבוע לפחות, כדי לסלק את הלכלוך המוצק, את האבק ושאריות אוכל קטנות. פעולה זו תמנע את שקיעת הלכלוך לתוך הריפודים. אם מקפידים לשאוב את הריפוד בבית באופן תקופתי, הדבר יסייע למנוע את דהיית הספות.
  2. ניקוי עם נוזל – אם אתם רואים כתם שנספג כבר לתוך הספה, מומלץ לא לנסות להסירו בשפשוף חזק. יש קודם כל לנסות ולהספיג את הכתם בנייר סופג נקי ויבש. לאחר מכן אפשר לשפשף אותו בעדינות עם מגבון לח. במידה וזה לא עוזר, אפשר לנסות להשתמש בנוזלי ניקוי מקצועיים, ולשים לב להוראות שלהם.

היתרונות של ניקוי ספות מקצועי

כאשר אנו מזמינים ניקוי מקצועי, אנו דואגים לבריאות של בני הבית. אמנם שאיבה מדי שבוע והספגת הכתמים היא הכרחית לניקיון שבועי, אולם יש גם להזמין ניקוי מקצועי. הדבר קריטי במיוחד לאנשים הסובלים מאסתמה והרגישים לקרדית האבק. כאשר יש ילדים קטנים בבית היושבים בסמוך לריפוד הספה או חיות מחמד, יש לוודא כי הספות נקיות ונטולות אבק. ניקוי ספות מקצועי דואג לשאוב את כל האבק מכל הפינות של הספות ומשאיר את הריפוד של הספה זוהר ונקי. כך גם נהנים מנשימה קלה ובריאה וגם ממראה נקי ומקורי של צבע הספה.

ניקוי ספות מקצועי מתאים את סוג הניקוי לסוג ריפוד הספה, בין אם מדובר בספת עור ובין אם מדובר בספת בד. לכל סוג ריפוד יש להשתמש בכלים אחרים ובחומרי ניקיון אחרים. הקפדה על ניקיון מקצועי תקופתי ימנע את הצורך להחליף את הספה ולקנות ספה חדשה, כי אתם נהנים מספות נקיות עם מראה בוהק ורענן.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!