ניקוי שטיחים בירושלים

השטיחים והריפודים אצל חלק ניכר באוכלוסייה, הם חלק בלתי נפרד ממראה הסלון או החדרים השונים בבית בכל ימות השנה וישנם אנשים שאת השטיח מורידים מהבוידעם רק עם בוא החורף על מנת להעניק אווירה חמה לבית.

עם כל היופי והאווירה החמה שהשטיחים מוסיפים לבית חשוב לשמור על ניקיון השטיח מאחר שפריט זה אוסף המון אבק ולכלוך.

הלילות בירושלים בחלק גדול מחודשי השנה קרים ולכן מומלץ להשאיר את השטיחים בסלון ובחדרי השינה, אך חשוב לזכור שהשטיח צובר לכלוך ואבק רב וכתוצאה מכך השטיח עלול להפיץ ריח לא נעים ומעבר לכך יכול להיות מסוכן בריאותית.

 

מה ניתן לעשות?

כיום יש מבחר רב של תכשירים המיועדים לניקיונות שטיחים, אך חשוב לדעת שאחת לתקופה מומלץ לפנות לחברה האחראית לניקיון שטיחים שתעשה ניקוי יסודי בעזרת התכשירים והמכונות המשוכללות המיועדות לכך.

ניתן למצוא המון חברות בתחום אבל כדאי לבדוק טוב למי פונים מאחר שיש חברות המתעסקות עם חומרים שאינם מקוריים וזה עלול להיות מסוכן. בנוסף חשוב לבחור חברה שמבצעת את כל הטיפול הנדרש בשטיח כגון: ניקוי, תיקון איסוף ועוד.

תושבי ירושלים יכולים לפנות לחברת שלמה ניקוי שטיחים. החברה ממוקמת באזור המרכז אך עובדת בפריסה ארצית.

 

ניקוי שטיחים בירושלים רק עם שלמה שטיחים!

חברת שלמה ניקוי שטיחים מחזיקה בעלי מקצוע שכל אחד מומחה לתחום מסוים וכך ניתן למצוא פתרונות לכל צורך והכל במקום אחד.

בעת יצירת קשר עם החברה, נשלח נציג שירות לבית או לעסק של הלקוח, הבודק את השטיח או הריפוד. אם לא ניתן לבצע את הטיפול בשטיח במקום אז יש צורך לשלוח את השטיח לחברה. במצב שכזה החברה תהיה אחראית לכל נושא האיסוף וההחזרה של השטיח ובנוסף מעניקה אחריות וביטוח על תכולת המשלוח.

החברה נמצאת במרכז אך נותנת שירות של ניקוי שטיחים בירושלים והסביבה ואיסוף שטיחים מירושלים.

 

מכונה או ידני?

בניקוי שטיחים מומלץ לשלב בין הדברים. מדי פעם יש לנקות ידנית את השטיח בעזרת תכשירים המיועדים לכך ואחת לתקופה לפנות לחברה שתבצע ניקוי יסודי ותחזיר את השטיח כמו חדש.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!