ניקוי ספות בד

כאשר בוחרים סלון, ללא ספק תמיד קיימת ההתלבטות בין ספות בד לספות עור. בעוד ספות עור עשויות להיות יקרות יותר (אולם לא בהכרח), יש כאלו שיעדיפו את ספות הבד המסורתיות, שגם הן יעלו בסביבות כמה אלפי שקלים. כמובן שזה עניין של טעם אישי ועיצוב אישי. כאשר רוכשים ספות בד, אלו יכולת להחזיק מעמד שנים רבות כמובן אם מטפלים בהן נכון.ניקוי ספות בד

במשך השנים, קורה והספות צוברות לא מעט לכלוך, בין אם אלו כתמים שקשה להסיר באופן ידני ובין אם אלו לדוגמא לכלוך אחר שמצטבר על הספה וקשה להסיר אותו לחלוטין לבד. לכן, כאשר מתרחשים מקרים כאלו, אחד הדברים שנכונים יותר לעשות על מנת לשמור על ניקיון הספות זה להשתמש בשירות ניקוי ספות בד מקצועי.

ניקוי ספות בד אצל שלמה שטיחים

חברת שלמה ניקוי שטיחים, מספקת לדוגמא שירותים אלו, ברמה הגבוהה ביותר, כאשר החברה מעניקה שירות הכולל ניקוי ספות בד מכתמים, ניקוי ספות בד משערות של בעלי חיים או כל דבר אחר שגורם לפגיעה במראה הכללי של הספה. כמובן שכל שירות שניתן נעשה במקצועיות רבה ובאדיבות רבה.

ניקוי ספות בד מתבצע בתהליך שהינו מאוד מסודר. ראשית, כמובן שחברת שלמה ניקוי שטיחים מקבלת את הפנייה הרלוונטית מהלקוח. לאחר שמתקבלת הפנייה, מתאמים את הזמן הטוב ביותר מבחינת הלקוח לביצוע הניקוי (עשוי לקחת כמה שעות, כמובן תלוי בכמות הרהיטים וברמת קושי הניקוי).

בשלב הראשון, בוחנים באיזה בד מדובר, שכן כאשר מבצעים ניקוי ספות בד יש להתאים את חומר הניקוי לבד של הספה, לכל בד יש את הצרכים שלו. צוות הניקוי של חברת שלמה ניקוי שטיחים יקרצף את הבד המלוכלך בחומר הרלוונטי במטרה להסדיר את הכתמים הקשים שיש על הספה.

לאחר מכן מייבשים את הקרצוף ורואים כבר שהספה נקייה יותר. במידת הצורך, צוות הניקוי של חברת שלמה ניקוי שטיחים מבצע גם תיקון של הספה. לאחר מכן, מבצעים שאיבה עם שואב אבק חזק על מנת להוציא גם אבק ואם יש צורך שערות של בעלי חיים. בסוף התהליך, הספה נראית כחדשה וזה תמורת סכום הוגן מאוד.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!