ניקוי שטיחים מחירים

מחירים משתלמים לשטיחים נקיים!

ישנם אנשים המעדיפים לנקות את הבית בכוחות עצמם, כדי לחסוך בהוצאות הנקיון, אבל כשמדובר בשטחים, הדבר ממש לא מומלץ. חשוב מאד שדווקא חברת שלמה ניקוי שטיחים תבצע את העבודה ותשמור על השטיח היטב. המחיר ישתלם בסופו של דבר משום שמרויחים ניקוי שטיחים מחירים נוחים במיוחד, וגם שטיח מתוחזק כהלכה.

 

ניקוי שטיחים מחיר

כדי לתמחר ניקוי שטיחים מחיר הדבר תלוי בגודל השטיח וניקוי שטיחים מחירבסוג שלו. כמובן ששטיח מסוג רגיש יותר כמו שטיח עבודת יד יעלה יותר מאשר שטיח שעשוי בעבודת מכונה. כמו כן יש הבדל בין שטיח ממשי לבין שטיח מצמר, כל הנתונים הללו משנים את המחיר של ניקוי השטיח ועושים את ההבדל.

המחיר נקבע לפי מטר רבועי, וככל שהשטיח גדול יותר, מחיר הניקוי יעלה.

 

ניקוי שטיחים מחירים

  • ניקוי שטיח מהסוג הבסיסי הרגיל ביותר, עבודת מכונה – מחירו נע סביב 45 ש"ח למטר ריבועי. שימו לב שגודלו ש השטיח יהיה מינימום 6 מ"ר, אחרת החברה לא תקבלו לניקוי.
  • ניקוי שטיח עבודת יד מצמר יקר יותר – ומחירו נע בסביבות ה-70 ש"ח למ"ר. גם כאן יש לבדוק שגודלו שלה שטיח יהיה 6 מ"ר ומעלה.
  • ניקוי שטיח עבודת יד ממשי מחירו עולה, כיון שהוא עשוי מחוטים עדינים במיוחד – בסביבות 120 ש"ח, בתנאי שגודלו שלה שטיח יהיה 6 מ"ר ויותר.
  • ניקוי ספות בד – יש לוודא שהספות עשויות מ-5 מושבים לפחות, ספות קטנות יותר לא מתקבלים לניקוי – מחיר הניקוי הוא 600 ש"ח עבור הספה. אם ישנם מושבים נוספים מעבר ל-5 מוסיפים על כל מושב 110 ש"ח.
  • ניקוי ספות עור 5 מושבים מינימום – מחירו יקר יותר מאשר ספות בד והוא עומד על 750 ש"ח. אם רוצים להוסיף מושב נוסף הדבר ייקר את הספה בעוד 150 ש"ח עבור כל מושב.
  • ניקוי מזרן יחיד – 300 ש"ח.
  • ניקוי מזרן זוגי – מזרן זוגי מכפיל את המחיר והוא עומד על 600 ש"ח.
  • ניקוי וילון – מחיר הניקוי של בדים כביסים הוא 600 ש"ח.
  • ניקוי יבש עבור וילון – בדי וילונות הזקוקים לניקוי יבש ולא לכביסה רגילה מתמחרים על פי גודלם. לכל מטר רץ של בד יהיה עלות הניקוי 45 ש"ח.

 

שלמה ניקוי שטיחים

בסופו של חשבון, עם שלמה ניקוי שטיחים הדבר הכי משתלם. לא מנקים את השטיח לבד ולא מנסים להתחכם. מוסרים את השטיח לחברה אמינה ומנוסה אשר מסוגלת לטפל בשטיח כמו שצריך. כך, ורק כך נשמר השטיח לאורך זמן והוא נשאר יפה כמו תמיד.

זה לא רק השטיח, אלא כל מה שקשור לריפוד ולבדים בבית. אם זה וילונות או ספות למיניהם, כורסאות, מזרונים או מיטות של שינה.

לא חושבים פעמיים! מתקשרים עכשיו אל שלמה ניקוי שטיחים, ומקבלים ניקוי שטיחים מחיר טוב במיוחד!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!