ניקוי שטיחים פרסיים

לשטיחים האיכותיים מגיע ניקיון איכותי!

היות ושטיחים פרסיים אלו שטיחים עדינים ומיוחדים במינם, יש לדאוג לבצע ניקוי שטיחים פרסיים באמצעות חברה טובה. חברה אמינה כמו שלמה ניקוי שטיחים יכולים לעשות את העבודה בצורה מקצועית ומיומנת. אצלם יישארו השטיחים יפים כמו כשנקנו, ואפילו הרבה יותר.

שטיחים פרסיים

כל מי שנתקל במראה של שטיחים פרסיים יודע כי אלו שטיחים מיוחדים במינם. מדובר בסוג השטיח הכי איכותי והכי יוקרתי מתוך מגוון השטיח הקיים. שטיחים פרסיים מתאפיינים בחוטים צבעוניים ובצורות רבות ושונות, מה שהופך אותם לשטיח מרהיב במיוחד.שטיח פרסי

שטיחים פרסיים אלו שטיחים המשמשים את הדיירים לאורך ימים ושנים טובות, כאשר רוכשים שטיח כזה מתכוונים ליהנות ממנו זמן רב.

מסיבות אלו חשוב לדאוג לתחזק את השטיח באופן מקצועי. ניקוי שטיחים פרסיים אמור להיעשות רק בידי חברה מצטיינת בתחומה.

שלמה ניקוי שטיחים

כדי לשמור על המראה הייחודי של השטיחים מבצעים ניקוי שטיחים פרסיים בזהירות יתירה. יש להשתמש בחומרים איכותיים, השומרים על הבד ועל החוטים לבל ידהה הצבע או ישתנה ההרכב. צורתו המיוחדת של השטיח צריכה להישאר גם אחרי הניקוי. מי שאחראי לעשות זאת היא חברת הניקוי.

שלמה ניקוי שטיחים מצוידים בצורה מקצועית כדי לנקות שטיחים פרסיים. המכשור שלהם כולל חומרים איכותיים וטובים המתאימים במיוחד לשטיח זה. כבר מזמן לא תולים את השטיחים לייבוש אלא מנקים את השטיח בשואב אבק ייחודי שלא קיים כמוצר ביתי. אחרי הניקוי מתגלה השטיח זוהר ומבריק, הוא חוזר להיות השטיח הפרסי היפה כמו בעת רכישתו.

ניקוי שטיחים פרסיים

השטיחים מאופיינים במספר תכונות והדבר משפיע על ניקוי שטיחים פרסיים:

  1. יוקרה – שטיחים פרסיים אינם זולים והם נחשבים ליוקרתיים בתחומם. החוטים מהם עשוי השטיח הוא יקר ומשובח. כאשר אנשים רוכשים את השטיח הם רוצים לשדרג את הבית או העסק ולהעניק לו מראה ברמה גבוהה. עם הזמן סופגים השטיחים לכלוך ואבק והם כבר לא יפים כבתחילה. היוקרה שלהם נשחקת והם מאבדים את זוהרם. חשוב שחברת ניקוי שטיחים אמינה תחזיר לשטיח את היופי שלו, כך שיישאר יוקרתי ויפה כמו שראוי לו.
  2. צורה וצבע – שטיחים פרסיים מצטיינים בצורה ודוגמא ססגונית, במהלך הניקוי הוא עלול להיפגע ולאבד את המראה שלו. חברת ניקיון טובה כמו שלמה ניקוי שטיחים תבטיח כי צבעי השטיח ישמרו וכל הכתמים ירדו ללא סימן.
  3. בידוד – שטיחים פרסיים משמשים כאמצעי לבידוד בין חדרי הבית השונים. הם קולטים רעשים, סופגים קולות למיניהם, ותורמים לאווירה של שקט פסטורלי. עם הזמן הם נשחקים והדבר עלול לפגום לפעולת הבידוד, הם מאבדים את הזוהר שלהם, מקבלים צורה מעוותת או כתמים פה ושם. חברת ניקיון מומחית מחזירה לשטיח את תכונותיו, ואת יכולת הבידוד שלו.

יש לכם שטיחים פרסיים? תנו לחברת שלמה ניקוי שטיחים לטפל בהם, ולא לאף אחד!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!