ניקוי שטיחים אפגאניים

ניקוי שטיחים אפגאניים– רק אצל שלמה ניקוי שטיחים!

בהרבה מאד בתים ישנם שטיחים, אשר מוסיפים הרבה מאד לבית. השטיחים יוצרים אווירה נעימה וחמימה בבית, וגם מוסיפים חום לבית בעונת החורף הקרה. ישנם שטיחים בעיצובים מגוונים, אשר תורמים לעיצוב של הבית, ולכן אנשים רבים אוהבים אותם. אך חשוב לזכור, ששטיחים נוטים גם להתלכלך. הם צוברים אבק רב, מה שעלול להזיק לבריאות של בני הבית – להוביל למחלות חיידקיות, לאלרגיות ועוד. כדי לנקות שטיח היטב, חשוב להתאים את סוג הניקוי לסוג השטיח. אם אין התאמה בין סוג השטיח לניקוי שלו, השטיח עלול לדהות. ניקוי שטיחים פרסיים, למשל, לא יהיה דומה לניקוי שטיחים אפגאניים, ושניהם יהיו שונים מניקוי שטיחי צמר. לכן לניקוי של שטיחים, מומלץ מאד לפנות לשלמה ניקוי שטיחים.

שלמה ניקוי שטיחים

חברת שלמה ניקוי שטיחים מבצעת ניקוי מקצועי של שטיחים מכל הסוגים. תחילה, ממיינים את השטיחים השונים על פי הסוג, ולאחר מכן מתאימים בחברה את סוג הניקוי אשר מתאים לכל סוג של שטיח. הצוות של שלמה ניקוי שטיחים מבצע ניעור וניקוי בסיסי של השטיחים מאבק ולכלוך חיצוני, ולאחר מכן משרה אותם במים עם סבון מתאים, על מנת לרכך את השטיחים ואת הכתמים שהצטברו עליהם. בסיום ההשריה, מבצע הצוות של שלמה ניקוי שטיחים ניקוי וקרצוף של השטיח, עד להסרה של כל הכתמים ועד לחיזוק של השטיח. בחברת שלמה ניקוי שטיחים עושים שימוש בחומרי ניקוי אשר מיועדים לשטיחים, ובחומרים ידידותיים לסביבה. כל החומרים של שלמה ניקוי שטיחים מאושרים על ידי משרד הבריאות, והם מותאמים היטב לשטיחים על מנת לנקות אותם היטב מבלי לגרום להם לנזק באיכות, בצבע וכדומה.

ניקוי שטיחים מקצועי

ניקוי שטיחים, כאמור, צריך להתבצע על פי סוג השטיח. ניקוי שטיחים פרסיים, למשל, אשר עשויים מצמר כבשים, הם שטיחים חזקים מאד, והקרצוף שלהם יכול להיעשות בצורה מאסיבית. עם זאת, הם דורשים חומרי ניקוי מיוחדים שלא יפגעו באיכות שלהם. ניקוי שטיחים אפגאניים צריך לגם הוא להיעשות בחומרים המותאמים לו, על מנת שלא לגרום לשטיח לדהות. ניקוי שטיחי צמר משתנה משטיח לשטיח, על פי סוג הצמר, חוזקו ותנאים רבים נוספים. כל שטיח מומלץ לשאוב ולנקות בעדינות לפחות אחת לשבוע, אולם אחת לתקופה חשוב לקחת אותו לניקוי מקצועי, על מנת לשמור על איכותו ועל יופיו.

לסיכום

אם אינכם יודעים מהי הדרך המתאימה לנקות את השטיח שלכם, אל תיקחו סיכונים מיותרים. פנו מיד לשלמה ניקוי שטיחים, אשר יסייעו לכם בכל שאלה ובקשה, וכמובן ינקו עבורכם את השטיח ביעילות ובמקצועיות, תוך שמירה מרבית על השטיח ועל איכותו.

בואו עוד היום לשלמה ניקוי שטיחים ותיהנו משירות מקצועי ואיכותי במיוחד!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!