ניקוי שטיחים בחיפה

אם הסלון בבית מרגיש לכם ריק מדי, יש המון דרכים לעצב אותו כדי לתת הרגשה טובה כשאחת מהן היא להביא שטיח שיוסיף לעיצוב הסלון וייתן חמימות בבית לימי החורף הקרים.

בשונה מהעבר, כיום ניתן למצוא מגוון רב של שטיחים בעיצובים שונים ולחדרים השונים בבית כגון: סלון, חדרי שינה, שטיחונים לחדרי אמבטיה ושירותים, שטיחונים לכניסה לבית, שטיחי קיר ועוד.

יש לדעת שהשטיח צובר אבק ולכלוך רב מאחר שהולכים עליו המון ולכן חשוב להקפיד לנקות אותו לעיתים קרובות. חשוב לנקות בעזרת תכשירים מיוחדים לניקוי שטיחים וריפודים מאחר שהשטיח עשוי להפיץ ריח רע בניקוי לא נכון. אי הקפדה על ניקיון השטיח עלול לגרום למפגע בריאותי.

 

איך לנקות?

יש לנקות את השטיחים והריפודים לעיתים קרובות בעזרת תכשירי ניקוי המיועדים לשטיחים וריפודים, שאותם ניתן למצוא בחנויות לחומרי ניקוי או ברשתות מזון ומכולות שמשווקות גם חומרי ניקיון.

רצוי מאוד לשלוח את השטיחים אחת לתקופה, לניקוי בחברת ניקוי שטיחים.

מדוע? אמנם מנקים את השטיח בבית בעזרת תכשירים מיוחדים אך ככל שחולף הזמן נוצר בלאי בשטיח והתכשירים לא מנקים לחלוטין את השטיח ולכן מומלץ לשלוח את השטיח לחברה המתמחה בניקוי שטיחים. בחברה כזאת יש מכונות חדישות המנקות את השטיח באופן יסודי ומקבלים את השטיח בחזרה במצב של חדש.

 

איך לבחור חברה לניקוי שטיחים בחיפה?

אם אתם תושבי חיפה והסביבה תצטרכו לבדוק איזה חברה מבצעת ניקוי שטיחים באזור חיפה והסביבה והאם החברה נותנת שירות של איסוף והחזרת השטיח מחיפה והסביבה לפי בקשת הלקוח.

יכול להיות שהשטיח צריך גם תיקון וגם ניקוי ולכן כדאי ללכת לחברה שנותנת את כל השירותים במקום אחד כדי לחסוך כאבי ראש והתרוצצות ממקום למקום בשעת הצורך.

 

הפתרון

לא מעט לקוחות ממליצים על חברת שלמה ניקוי שטיחים שעונה על כל דרישות הלקוח. בחברה יש מספר מחלקות כשבכל מחלקה יש בעלי מקצוע המומחים כל אחד בתחומו, כגון: ניקוי שטיחים, תיקון שטיחים, תיקון מזרונים ועוד.

לאחר יצירת קשר עם החברה, היא שולחת נציג אליכם לבית או לעסק ויבדוק את המצב ואם יש צורך יתבצע איסוף של השטיח או הריפוד לחברה להמשך הטיפול. כל נושא האיסוף והחזרת הפריט ייעשה על ידי החברה. בנוסף היא תעניק אחריות וביטוח לפריטים כך שהלקוח יכול להיות עם ראש שקט ובטוח שיקבל את השטיח כמו חדש לאחר הטיפול.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!