תיקון שטיחים אפגאניים

תיקון שטיחים אפגאניים – רק עם שלמה ניקוי שטיחים!

שטיחים אפגאניים הם שטיחים יוקרתיים במיוחד, אשר אהובים מאד על אנשים רבים. תיקון שטיחים אפגאניים נדרש לעיתים קרובות כאשר השטיחים מתיישנים, מתבלים, דוהים, נפרמים וכדומה. חברת שלמה ניקוי שטיחים מבצעת תיקון שטיחים אפגאניים במקצועיות גבוהה ומעניקה לכם שטיחים מחודשים ויפהפיים.

שטיחים אפגאניים

מרבית האנשים מעדיפים לרכוש שטיחים יוקרתיים, יפים ומיוחדים, אשר מעניקים מראה נאה במיוחד לבית ולחדרים השונים, ובנוסף מעניקים גם איכות רבה לבעליהם. שטיחים איכותיים משביחים את ערכם עם השנים והופכים להיות מצרים איכותיים ויוקרתיים אשר אהובים על כולם. שטיחים נפוצים מאד בבתים מכל הסוגים ובכל רחבי העולם, ולכן במדינות שונות ובתרבויות שונות התפתחו אומנויות מיוחדות של אריגת שטיחים מחומרים שונים ומסוגים שונים. שטיחים אפגאניים, לדוגמא, הם מן השטיחים היוקרתיים ביותר, ובשנים האחרונות ישנם יותר ויותר אנשים אשר מתעניינים בסוג השטיחים הייחודי הזה, בשל יופיו המיוחד והאיכות שלו. אריגה של שטיחים נחשבת באפגניסטן לאמנות מיוחדת, ויש לתחום זה כבוד רב בתרבות האפגאנית.

הייחודיות של שטיחים אפגאניים

שטיחים אפגאניים ניכרים מיד במראה החיצוני שלהם – הם משדרים ייחודיות, איכות ומקוריות, והם אסתטיים במיוחד. שטיחים אפגאניים מיוצרים בעבודת יד בלבד, ומחומרי גל יוקרתיים ואיכותיים, בעלי עמידות גבוהה לאורך שנים רבות, ומרקם נעים וייחודי. יבואנים ותיקים בארץ מחזיקים בשטיחים אפגאניים, ומומלץ מאד לרכוש אותם אצל יבואנים בעלי ניסיון בתחום, על מנת להצליח לבחור שטיח איכותי באמת, שיעניק לבית לא רק יופי אלא גם יוקרה, ייחודיות ואיכות גבוהה. כדאי לדעת שמרבית השטיחים האפגאניים מגיעים משבטים אפגאניים אשר מייצרים שטיחים לאורך שנים. השטיחים האפגאניים הללו מורכבים מצבעים מסורתיים, כמו הצבע האדום למשל, על כל גווניו. לרוב, השטיחים מציגים אלמנט עיצובי אחד, גדול ויציב, לכל אורכו של השטיח. שטיחים אפגאניים ארוגים בצפיפות גבוהה, בדומה לשטיחים פרסיים, ויחד עם העיצובים היוקרתיים וחומרי הגלם האיכותיים, שטיחים אפגאניים הופכים לשטיחים אהובים ונפוצים במיוחד.

תיקון שטיחים אפגאניים

למרות האיכות הגבוהה, גם שטיחים אפגאניים עלולים להיקרע, להיפרם ולהיפגם בדרכים שונות. לעיתים יש צורך בתיקון שטיחים אפגאניים, אולם אין אפשרות לתקן אותם באופן עצמאי. על מנת לקבל תיקון שטיחים אפגאניים באיכות גבוהה, חובה לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, על מנת להגיע לתיקון מקצועי ואיכותי, אשר ישמור על הייחודיות של השטיח ועל איכותו הגבוהה, ולא יפגע בו בצורה כזו או אחרת.

שלמה ניקוי שטיחים

בחברת שלמה ניקוי שטיחים תוכלו לקבל ניקוי שטיחים אפגאניים איכותי ומקצועי במיוחד, ולתקן את השטיח שלכם ברמה גבוהה, כך שלא ניתן יהיה לזהות שהשטיח עבר פגיעה כלשהי. שלמה ניקוי שטיחים מחזיר לכם את השטיח כמו חדש, עם תיקון מקצועי ואיכותי במיוחד.

 

רוצים תיקון שטיחים אפגאניים? בואו לקבל אותו אצל שלמה ניקוי שטיחים!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!