ניקוי שטיחים אזורי שירות

אזורי שירות בהן חברת שלמה ניקוי שטיחים מספקת שירות

נמאס לכם לנקות את השטיחים לבד? אתם מרגישים כי שואב האבק שאתם משתמשים בו לא עושה עבודה מספיק טובה? השטיח נראה זוועה ואתם מתוסכלים מכך ששילמתם עליו כמה אלפי שקלים? ובכן, נתחיל מכך שאין כל צורך בקנייה של שטיח חדש, כל מה שצריך לעשות זה פשוט למצוא מקום טוב לניקוי שטיחים.

אחד המקומות היותר אמינים בארץ לניקוי שטיחים זהו שלמה ניקוי שטיחים בע"מ. מדובר על חברה המפעילה שירות של ניקוי שטיחים בפריסה ארצית בכל הערים שאתם יכולים לחשוב עליהם: נתניה, ת"א, חדרה, חיפה, בת ים, חולון, רמת גן, הרצליה, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, באר שבע, רחובות, ראשון לציון, קריות ועוד.

 

חברת שלמה ניקוי שטיחים, זוהי אחת החברות הוותיקות בתחום, והיא מספקת שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, בצורה המיטבית והמהירה ביותר. כיום, החברה כבר מפעילה ציוד מתקדם לניקוי שטיחים, שכאשר הם יוצאים ממנו, השטיחים נראים חדשים לגמרי וללא כל סימן או כתם קשה ככל שיהיה על השטיחים עצמם.

בשלמה ניקוי שטיחים, ניתן למצוא צוות מיומן ואדיב במיוחד שנותן שירות עד בית הלקוח. כלומר, אם אין זמן או לא יכולים להביא את השטיח לניקוי, יגיעו נציגי החברה, ייקחו את השטיח, גם אם מדובר על שטיח גדול שנדרש רכב גדול לשנע אותו ממקום למקום ויעבירו אותו לניקוי. לאחר הניקוי באמצעות המכשור הטכנולוגי המתקדם של החברה, יחזירו נציגי החברה את השטיח למבקש השירות.

כך, כפי שניתן להבין זאת, חברת שלמה ניקוי שטיחים בע"מ פועלת באזורי שירות רבים, תוך שהיא מעניקה את השירות הטוב ביותר. אז לא משנה מהיכן אתם נמצאים בארץ, אם אתם צריכים את השטיח שלכם נקי, חברת שלמה ניקוי שטיחים היא הכתובת עבורכם.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!