תיקון שטיחים פרסיים

תיקון שטיחים פרסיים, עושים רק עם שלמה ניקוי שטיחים!

 

חברת שלמה ניקוי שטיחים עוסקת בניקוי של שטיחים וריפודים מכל הסוגים. אך בנוסף לניקוי עצמו, ישנה מחלקה מיוחדת בחברת שלמה ניקוי שטיחים אשר עוסקת בתיקון שטיחים באופן כללי, ובתיקון שטיחים פרסיים בפרט, כמו גם שחזור שטיחים ועבודות דומות נוספות. במחלקה זו, מבצע הצוות של שלמה ניקוי שטיחים תיקונים אמנותיים לשטיחים מכל הסוגים, הן עבודת יד והן עבודת מכונה, וכן עבודות תיקון שונות כמו תפירת פרנזים ושוליים, אשפרה לחיזוק השטיח, מילוי חורים, תיקונים ועבודות רבות נוספות.

 

תיקון שטיחים פרסיים

 

שטיחים פרסיים הם שטיחים איכותיים במיוחד, אשר עשויים בעבודת יד משובחת ומחומרי גלם איכותיים, חזקים ומשובחים. כאשר מבצעים תיקון שטיחים פרסיים, יש להיעזר בחברה מקצועית ובעלת ניסיון כמו שלמה ניקוי שטיחים, על מנת לבצע את התיקון ברמה גבוהה ומקצועית, ולמנוע נזקים אשר עלולים להיגרם לשטיח כתוצאה מטיפול לא נכון בו. תיקון שטיחים פרסיים נעשה במספר שלבים. ראשית, יש צורך לבדוק את השטיח – מאילו חומרים הוא מורכב? באיזה סוג של שטיח מדובר? אלו צבעים הוא מכיל? וכן הלאה. כך ניתן לקבוע את שיטות התיקון המתאימות לשטיח, שיעניקו לו מראה חדש מבלי לפגוע באיכות שלו. כך, למשל, בשטיחים מסוימים יש לבצע לפני התיקון רסטורציה אשר מפרידה בין הצבעים, משקמת צבעים פגומים ומונעת דהייה של צבעים אחרים.

שיטות שונות של תיקון שטיחים פרסיים

 

תיקון שטיחים פרסיים עלול להיות מורכב מאד. לכל סוג של בעיה בשטיח יש להתאים שיטת תיקון מתאימה אשר תאפשר לשטיח לחזור למראה החדש והנאה שלו. כך, למשל, שטיח שנפגע בגלל עש, למשל, צריך ניקוי יסודי בחומרים מתאימים, וכן מילוי בחומרים שונים על פי סוג השטיח, כמו למשל פשתן, כותנה, משי, צמר וכדומה. כאשר האמרה או השוליים של השטיח (הפרנזים) נפגעים, ניתן לשמר אותם או לשחזר אותם, על פי הצורך. תיקון זה חשוב במיוחד על מנת למנוע פרימה של השטיח. שטיחים פרסיים מסוימים עלולים לאבד מן הקשיחות שלהם עם הזמן, או בעקבות ניקוי, ואז יש צורך בביצוע של אשפרה אשר מחזקת את השטיח ומעניקה לו יציבות. תיקון שטיחים פרסיים עשוי לכלול מתיחה של השטיח במקרים שבהם השטיח מתכווץ או מתעוות. בכל מקרה, יש לבצע את התיקון על ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, על מנת לשמור על השטיח, על איכותו ועל ערכו, משום ששטיחים פרסיים הם יוקרתיים במיוחד, וחבל להרוס אותם בעבודה שאינה מקצועית. תיקון שטיחים פרסיים שנעשה ברמה גבוהה ומקצועית, מחזיר לכם שטיח יפהפה, שלא ניתן כלל לזהות שעבר תיקון כלשהו. את כל זאת מבצעים עבורכם בחברת שלמה ניקוי שטיחים.

 

מחפשים מקום מקצועי לביצוע של תיקון שטיחים פרסיים? פנו עוד היום לשלמה ניקוי שטיחים ותקבלו את השירות האיכותי והמקצועי ביותר בתחום!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!