ניקוי שטיחים ברעננה

בימים עברו השטיח היה נמצא בסלון, אך כיום לא מעט משפחות מאבזרות את הסלון, חדרי השינה וחדרי האמבטיה בשטיחים יפים ומעוצבים בהתאם למיקום.

אם בעבר השתמשו בשטיחים על מנת להשרות אווירה חמה בבית בעונות הקרות, היום מעבר לזה ניתן לבחור שטיחים בעיצובים שונים המותאמים לחדרים ולקירות השונים.

על מנת לשמור על איכות השטיח, חשוב להקפיד לנקות אותו לעיתים קרובות ואחת לתקופה לשלוח לניקוי בחברה המתמחה בכך ואם יש צורך לתקן, אז לא לחסוך על כך.

חשוב מאוד לדעת ששטיחים מתלכלכים מהר וצוברים אבק מרובה ומעבר לכך שאם לא מנקים את השטיח כראוי, מופץ ריח לא נעים וגרוע מכך הדבר עלול לגרום למחלות.

כיום יש מבחר רב של תכשירים המיועדים לניקוי שטיחים וריפודים, כך שהדבר יכול לעזור ולמנוע סבל מיותר בניקוי השטיח.

ניקוי יסודי

כמו שציינו, ניתן לנקות בבית בעזרת תכשירים מיוחדים, אך חשוב אחת לתקופה לשלוח את השטיח או הריפוד לחברה המתמחה בניקוי ותיקון השטיח אם יש צורך. חשוב לא לחסוך בטיפול זה מאחר שבחברות יש להם מכונות מיוחדות לניקוי או תיקון שטיחים ולבסוף מקבלים את השטיח כמו חדש. מומלץ לפנות לחברה המתמחה בניקוי, תיקון, חידוש של שטיחים וריפודים ובנוסף נותנים שירותי איסוף והחזרה של השטיח או הריפוד.

עם איזה חברה ליצור קשר לשירות של ניקוי שטיחים ברעננה?

כיום, השוק מוצף בחברות לניקוי שטיחים, אז אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע דווקא אלינו מומלץ לפנות? החברה ממוקמת באזור המרכז ועובדת בפריסה ארצית, כך שאם אתם תושבי רעננה והסביבה, החברה תשלח אליכם נציג שירות שיבחן את השטיח. אם יש אפשרות יבצע את הניקוי בבית ואם יש צורך החברה מבצעת איסוף מהבית או מהעסק והחזרה למקום שהלקוח מבקש. חשוב לדעת שהחברה נותנת אחריות וביטוח לשירות האיסוף של השטיח.

בחברת שלמה ניקוי שטיחים יש מחלקות של ניקוי שטיחים, תיקון שטיחים, ניקוי ריפודים, תיקון ריפודים ועוד. כך שניתן למצוא פתרונות לכל הנושאים תחת קורת גג אחת ואין צורך לחפש בעלי מקצוע במקומות שונים.

החברה מבצעת איסוף מרעננה והסביבה ומאזורים רבים ברחבי הארץ.

אם אתם רוצים לקבל שטיח במצב מחודש, אל תהססו לפנות לחברת שלמה ניקוי שטיחים.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!