ניקוי שטיחים ברחובות

השטיחים והריפודים מזמן כבר הפכו להיות חלק ניכר ממראה הבית. בעבר היה נהוג לרכוש שטיחים לרצפה לעונות הקרות בשנה וזאת על מנת להשרות חום בבית. כיום יש מבחר גדול של שטיחים מעוצבים לרצפה ולקירות ולחדרים השונים בבית כגון: סלון, חדרי שינה ושטיחונים לחדרי אמבטיה. השטיחים עשויים מצמר וההבדלים ביניהם הם באיורים עליהם ובמידת הצפיפות של הצמר שבהם.

עם הזמן השטיחים והריפודים צוברים לכלוך ואבק רב וכיום יש תכשירים מיוחדים לניקוי עצמי אך לא תמיד זה עוזר ומומלץ לפנות לחברות לניקוי שטיחים שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר ותקבלו את השטיח כמו חדש.

חשוב לדעת ששטיח מלוכלך שאינו מנוקה כראוי ובזמן מפתח ריח לא נעים וזה עלול לפגוע בבריאות.

תושבי רחובות למי פונים?

כיום יש מבחר חברות העוסקות בתחום אך חשוב לדעת לפנות לחברה שמתעסקת גם בניקוי שטיחים, ניקוי ריפוד, תיקון שטיחים, תיקון ריפוד ואיסוף. בנוסף לאיסוף חשוב שהחברה תעניק אחריות לשטיח או לריפוד אם יש צורך באיסוף.

אם אתם תושבי רחובות והסביבה תוכלו לפנות לחברת שלמה ניקוי שטיחים שממוקמת במרכז הארץ ופועלת בפריסה ארצית.

למה דווקא חברת שלמה ניקוי שטיחים?

מומלץ לפנות לחברת שלמה ניקוי שטיחים מפני שחברה זו מעניקה פתרונות לכל הבעיות תחת קורת גג אחת. בחברה זו יש בעלי מקצוע וכל אחד אחראי לפי המומחיות שלו.

תושבי רחובות והסביבה שייצרו קשר עם חברת שלמה ניקוי שטיחים יקבלו שירות שיחל בשליחת נציג שירות לבית או לעסק שיבדוק את צרכי הלקוח. במקרה שהבעיה לא חמורה העניין יטופל במקום, אך אם יש צורך לשלוח את השטיח או הריפוד לחברה, כל עניין האיסוף יהיה באחריות החברה שתעניק גם ביטוח לפריטים שיישלחו.

ניקוי עצמי או פניה לחברה?

כיום יש תכשירים מיוחדים לניקוי שטיחים וריפודים וזה כמובן במחירים זולים יותר מפנייה לחברה לקבלת שירות, אך חשוב לזכור שלחברות הניקוי יש תכשירים מיוחדים ומכונות מיוחדות שעוזרות להחזיר את השטיח במצב כמו חדש.

על מנת לא לשפוך כספים מיותרים ניתן לנקות עצמאית ואחת לתקופה לשלוח את השטיח לניקוי יסודי. בסופו של דבר אין כמו לקבל שטיח ישן במצב חדש.

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!