ניקוי וילונות בקיטור

ניקוי וילונות בקיטור – רק עם שלמה ניקוי שטיחים!

 

ניקוי וילונות הוא משימה רגישה ועדינה במיוחד. הוילונות מניקוי וילונות בקיטורשמשים אותנו לקישוט הבית, ובדרך כלל הם עשויים מחומרים עדינים מאד, כך שאין אפשרות לכבס אותם באמצעים ביתיים רגילים. בכיבוס ביתי של וילונות יש סכנה של פגיעה במרקם של הבד, בדוגמאות וכדומה. וילונות שכובסו בבית עלולים לצאת מקומטים, דהויים וכן הלאה, ולכן מומלץ מאד לדאוג לניקוי מקצועי של וילונות. ניקוי כזה יכול להיות במכבסה רגילה, אולם לא תמיד כיבוס כזה מספיק. הדרך הכי טובה לנקות וילונות היא על ידי ניקוי וילונות בקיטור.

 

ניקוי וילונות בקיטור

 

ניקוי וילונות בקיטור הוא שיטת ניקוי פשוטה ויעילה, אשר מתבצעת בביתו של הלקוח עצמו, כך שאין צורף לסחוב את הוילון למקום מרוחק. הצוות של שלמה ניקוי שטיחים מגיע לבית הלקוח, עם מכשיר קיטור ייחודי, אשר משחרר קיטור בלחץ גבוה במיוחד. הקיטור מנקה את הוילון מכיוון שהוא חודר אל הכתמים שבוילון וממוסס אותם. ניקוי וילונות בקיטור הוא יעיל במיוחד, מכיוון שהוא מתגבר גם על כתמים קשים במיוחד, כמו כתמי שומן וכדומה. מכיוון שוילונות מטבעם נוטים לצבור הרבה מאד לכלוך, אבק ושומנים, הרי שניקוי וילונות בקיטור הוא יעיל במיוחד עבורם. ניקוי וילונות בקיטור אינו הדבר היחיד שניתן לעשות באמצעות קיטור. גם ריפודים שונים ניתן לנקום באמצעות קיטור, וכך לשמר אותם היטב ולשמור על המראה שלהם מבלי לגרום להם לדהות. עם זאת חשוב לדעת, שניקוי וילונות בקיטור צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע מעולים, משום שביצוע לא מקצועי של הניקוי עלול לגרום לנזק לוילון, במיוחד לוילונות אשר עשויים מחומרים עדינים מאד.

 

שלמה ניקוי שטיחים

 

חברת שלמה ניקוי שטיחים היא חברה מקצועית במיוחד, אשר פועלת כבר שנים בתחומי הניקוי השונים, ומבצעת עבורכם ניקוי וילונות בקיטור בצורה מקצועית ואיכותית במיוחד. חשוב מאד להזמין חברה מקצועית לניקוי וילונות בקיטור, כאמור, ושלמה ניקוי שטיחים היא החברה עבורכם. ניקוי וילונות בקיטור הוא פעולה שלא מבצעים כל יום, אך כדי לבצע אותו יש צורך במיומנות רבה, ולכן חברה מקצועית כמו שלמה ניקוי שטיחים היא הכרחית. גם המכשיר המשמש לניקוי הוא מכשיר יקר, ומשתלם בהרבה להזמין חברה מקצועית. כאשר אתם מזמינים את שלמה ניקוי שטיחים לבצע ניקוי וילונות בקיטור, אתם מקבלים שירות מקצועי ברמה גבוהה במיוחד, וניקוי איכותי אשר "מצעיר" את הוילונות שלכם בכמה שנים ומעניק להם מראה חדש, נקי ורענן. חברת שלמה ניקוי שטיחים מבצעת עבורכם לא רק ניקוי וילונות בקיטור, אלא גם ניקוי שטיחים, ריפודים וכן הלאה, כך שאתם יכולים ליהנות משירות מקצועי עם ניסיון רב שנים ותחומים.

 

צריכים ניקוי וילונות בקיטור? בואו לקבל את השירות המקצועי והאיכותי של שלמה ניקוי שטיחים!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!