ניקוי שטיחים לעסקים

אתה חייב את זה לעסק!

אם גם העסק שלך נהנה משטיחים מקיר לקיר או משטיחים ניידים, אתה מוכרח לדאוג לניקיונם באופן סדיר. אמנם כולנו עסוקים והדאגה לשטיחים גוזלים זמן ומאמץ. אבל עם חברת שלמה ניקוי שטיחים אפשר לעשות את זה ואפילו בקלות רבה.

איך הם מבצעים ניקוי שטיחים לעסקים? מה המיוחד בהם? במאמר הבא.

שלמה ניקוי שטיחים

למומחיות הרבה של שלמה ניקוי שטיחים אין מתחרים, והדברים באים לידי ביטוי בכל העבודה המקצועית. עצם העובדה שהם נמצאים בתחום הזה כבר מימי קום המדינה מעניק להם יתרון רב. שלמה ניקוי שטיחים הוא מילה נרדפת לשמירה על כל סוגי השטיחים, לניקוי נכון של השטיחים הללו ולהדרכה מפורטת איך מעניקים לשטיח את הטיפול הנכון.

הם מתמחים בכל מה שקשור לריפודים ולשטיחים, תיקון פגמים וחורים, ניקוי ספות, מיטות או כסאות סלוניות, התקנת וילונות וניקיונם, ושיפוץ ריפוד ושטיחים מחדש.

שלמה ניקוי שטיחים מומלץ לכל לקוח – בהתמחות מיוחדת לבעלי עסקים, ויש לכך סיבה.

ניקוי שטיחים לעסקים

בהתייחס לעסקים, יש לחברת שלמה ניקוי שטיחים הצעה מפתה במיוחד: הם מתאימים את עצמם לתנאי העסק ומוכנים לעבוד גם הרבה אחרי שעות העבודה.

בתי עסק רבים מעדיפים לרפד את המבנה בשטיחים. הדבר מעניק למקום יוקרתיות ותחושה חמימה וביתית. אנשים רבים נהנים להגיע אל המקומות הללו, בהם השטיח ממלא את האופק, אפילו שלא תמיד הם ידעו שהסיבה שמושכת אותם לשם הוא פשוט ה"שטיח"…

בתי עסק הם מקום ציבורי ואנשים רבים פוסעים בו. עם הזמן השטיחים נהרסים ומתאבקים, ודורשים ניקוי ושיפור המצב. אי אפשר להשאיר שטיח ללא טיפול בבית העסק, כי הדבר ישדר מוזנחות ועליבות רבה.

יש צורך אם כן לנקות את השטיח לעיתים קרובות ולעשות זאת בצורה מקצועית.

ניקוי שטיחים בהתאמה

שלמה ניקוי שטיחים מבצע את עבודת ניקוי השטיחים בבתי העסק ובא לקראת הלקוח:

  • כאשר מדובר בשטיחים ניידים שאפשר לקחת אותם אל המפעל לניקוי, תגיע חברת שלמה שטיחים בעצמה אל בית הלקוח ותקח את השטיח לטיפולה המסור. הם ינקו את השטיח, יתקנו אותו אם יהיה צורך, ויטפלו בו בנאמנות רבה. בתום הניקוי יחזירו את השטיח לבית העסק, כשהוא ממורק ונקי מאבק. מעתה יהיה בעל העסק פטור מלדאוג לשטיחים, יש מי שמגיע ולוקח אותם עמו ועושה בשבילו מה שצריך.
  • בשטיחים מקיר לקיר, הסיפור קצת שונה. הן אי אפשר לקחת אותם אל המפעל ולנקות אותם מחוץ לכתלי המקום. כדי לסייע לבתי העסק, פועלת חברת שלמה שטיחים בתבונה רבה. הם מגיעים אל הבית אחרי שעות העבודה, ואז מתחילים לעבוד. כך לא מפריעים לתנועת הלקוחות באמצע היום, כך הם יכולים לעבוד בשקט ובאין מפריע ולנקות את השטיחים ביעילות.

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!