ניקוי שטיחים מקיר לקיר

שטיח טוב עם טיפול עוד יותר טוב!

אין כמו שטיח המעניק הרגשה ביתית וחמימה, במיוחד בימי החורף הקרים. נעים להכנס לבית ששטיחים ממלאים אותו מקיר לקיר בססגוניות רבה. אם פעם היו הבתים מאוכלסים בשטיחים לרוב, והוא היה פריט חובה כמעט בכל חדר, הרי שהיום ישנם פחות שטיחים, וחבל. שטיח היה ועדיין אחד הדברים היפים ביותר בבית, כדאי לדעת לתחזק אותם כדי להנות מהם לאורך זמן.ניקוי של שטיחים מקיר לקיר

לכל מי שחושב ברצינות של שטיחים – שלמה ניקוי שטיחים ישמור עליהם וינקה לו אותם.

 

ניקוי שטיחים מקיר לקיר אצל שלמה שטיחים

אמנם גם לקוחות פדנטיים במיוחד, היודעים לשמור על נקיון ואסטטיקה לא יכולים להעניק ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן יסודי וממושך. הם מתחזקים את השטיחים, מנקים אותם באופן שוטף אבל מזמן לזמן זקוקים השטיחים לניקוי יסודי הרבה יותר.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר על ידי חברה מקצועית הכרחית, היות והשטיחים מתלכלכים עם הזמן בהרבה לכלוך ואבק. הניקוי הביתי אליו יכולים להגיע בני הבית באופן הביתי שלהם לא יספיק לנקות אותם בצורה יסודית.

אם לא יתבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר, הנזק המצטבר יהיה שחיקה והרס. מהר מאד יגלו בני הבית כי יש להחליף את השטיח ולשלם הרבה יותר.

איך עושים ניקוי שטיחים מקיר לקיר

בחברת שלמה ניקוי שטיחים יודעים בדיוק איך להתייחס אל שטיחים מקיר לקיר ולהעניק להם טיפול נאות. אצלם שטיחים הם לא סתם סוג בד שצריך שטיפה, אלא מוצר מיוחד שצריך לקבל את היחס המתאים לו.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר מתבצע כך:

  • שימוש בחומרים איכותיים המתאימים לשטיח ולא פוגעים בחוטים העדינים שלו.
  • ציוד משוכלל המיועד לשטיחים אלו, ומשמרים את המראה האופייני.
  • שואב אבק מיוחד המסלקת את האבק בצורה יסודית, ומחזירה לשטיחים את הברק.

המכשור הייחודי שיש לחברת שלמה ניקוי שטיחים מבטיח הגנה מלאה על השטיחים ונקיון מרבי לאורך זמן. כך אפשר להמשיך להנות מן השטיחים לאורך זמן בלי לגרום להם לשחיקה ובלי לפגוע בצבעם או באיכותם.

שלמה ניקוי שטיחים

שלמה ניקוי שטיחים מתאימים את אופן הניקוי בהתאם לשטיחים בבית הלקוח. כל סוג של בד, מקבל את החומר הראוי לו והנכון ביותר בשבילו. ישנם שטיחים בחוטים מסוימים אשר זקוקים להגנה גבוהה יותר. יש להזהר מלהשתמש בהם בחומרים חריפים במיוחד כדי לא לפגוע בצבעם או באיכותם. המומחים לשטיחים יודעים לאבחן את סוג השטיח ואת אופן הניקוי הראוי לו. כך הם משמרים את השטיחים וגם דואגים לנקיונו.

לפעמים יש צורך בתיקון השטיח, במקום בו הוא נהרס או נפרם. אז מבצעים שלמה ניקוי שטיחים גם תיקונים למיניהם מלבד הניקוי הרגיל. יש להוסיף כי ניקוי ביתי אף פעם לא מספיק, יש לעשות מידי זמן מה ניקוי מקצועי ומיומן.

רק שלמה ניקוי שטיחים יעשו לכם ניקוי שטיחים מקיר לקיר,

הם יחזירו להם את המראה המלבב!

 

צלצלו: 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!