תיקון שטיחים בחדרה

תיקון שטיחים בחדרה, עושים רק עם שלמה ניקוי שטיחים!

אתם גרים בחדרה או בסביבה, ומחזיקים בביתכם שטיח יקר ערך? יתכן שגם השטיח שלכם נפגע או נפגם בצורה זו או אחרת. בין אם השטיח שאתם מחזיקים בבית הוא שטיח פרסי או אפגאני, גדול או קטן, יוקרתי מאד או פשוט, בעל ערך כספי או סנטימנטלי, עשוי בעבודת יד או בעבודת מכונה – הקלקולים והפגמים עלולים להיווצר בכל שטיח. אז אם גם השטיח שלכם נפגם, וכבר אינו נראה כמו פעם, סימן שגם אתם צריכים שירות מקצועי של תיקון שטיחים בחדרה. את השירות הזה תוכלו לקבל בקלות ובנוחות אצל שלמה ניקוי שטיחים. שלמה ניקוי שטיחים יבצעו עבורכם תיקונים מקצועיים בכל סוגי השטיחים, ויעניקו לכם תיקון שטיחים בחדרה כמו שחלמתם עליו. הצוות של שלמה ניקוי שטיחים יחזיר לכם את השטיח שלכם כשהוא מתוקן, נקי ויפהפה בדיוק כפי שהיה בעבר, כדי שאתם תוכלו להמשיך ולהשתמש בו לאורך שנים רבות.

 

תיקון שטיחים בחדרה

 

כאשר מבצעים תיקון שטיחים בחדרה, חשוב לקחת את השטיח לתיקון אצל איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון רב, ולא להסתפק בשירות לא מוכר וללא ניסיון וכמובן לא לנסות לתקן באופן עצמאי, ללא ידע מקצועי בנושא. הסיבה לכך היא פשוטה. מרבית השטיחים, במיוחד היוקרתיים שבהם, עשויים מחומרים עדינים מאד, אשר דורשים טיפול עדין ומקצועי בהתאם. תיקון לא מקצועי של שטיח עלול לגרום לשטיח להפוך גלי, להתעוות, להתעקם וכדומה, ובנוסף, הוא עלול לגרופ לצבעים שלו לדהות, ולפגמים משניים רבים נוספים. לכן, אם משקיעים בתיקון שטיחים בחדרה, חשוב לעשות זאת במקום מקצועי ואיכותי במיוחד.

 

איך מבצעים תיקון שטיחים בחדרה?

 

תיקון שטיחים בחדרה מורכב משני שלבים עיקריים – אבחון ותיקון. בשלב הראשון, הצוות של שלמה ניקוי שטיחים מאבחן הן את סוג השטיח והחומרים מהם הוא עשוי, והן את סוג התיקונים הדרושים לשטיח. רק לאחר האבחון, קובע הצוות את מפרט העבודה אשר מתאים לשטיח, ומבצע את התיקון עצמו. תיקון שטיחים בחדרה עשוי לכלול עבודות רבות ומגוונות, כמו תפירת שוליים, שחזור, תפירה, רקמה, אשפרה של צידו האחורי של השטיח, חיזוק הצבעים וכן הלאה, עד אשר השטיח חוזר למראה הטבעי, המקורי והיפה שלו.

 

שלמה ניקוי שטיחים

 

בחברת שלמה ניקוי שטיחים, תיקון שטיחים בחדרה מעולם לא היה פשוט יותר, ובטוח ביותר עבורכם. כאשר אתם פונים אל חברת שלמה ניקוי שטיחים, אתם יודעים שהשטיח שלכם נמצא בידיים הכי טובות שיכולות להיות, שהוא יחזור אליכם כמו חדש ושאיש לא יוכל לזהות שהשטיח עבר תיקון מלכתחילה. זוהי המומחיות של שלמה ניקוי שטיחים.

 

רוצים תיקון שטיחים בחדרה, ברמה גבוהה באמת? פנו כבר עכשיו לשלמה ניקוי שטיחים, ותדעו שהשטיח שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר שתוכלו למצוא! 077-7296039

צרו עמנו קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

מספר טלפון

תוכן ההודעה

שלמה שטיחים © 2014 מספר טלפון:077-7296039 כתובת:רחוב דוד פנקס, מספר 7 ראשון לציון
×

צרו עמנו קשר עוד עכשיו כדי לקבל הצעות מחיר שוות! לחץ כאן!